آغاز به کار جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
سرخط خبرها

ماجرای بیماری عجیب ترانه علیدوستی چیست؟

  • کد خبر: ۲۲۳۲۴۳
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
  • ۲
ماجرای بیماری عجیب ترانه علیدوستی چیست؟
مادر ترانه علیدوستی در یک ویدئو از بیماری سخت او حرف زد.

به گزارش شهرآرانیوز، ترانه علیدوستی بازیگر سینما از چند روز قبل به دلیل ابتلا به یک بیماری نامشخص در بیمارستان کسری تهران بستری شده است. در همین رابطه نادره حکیم الهی، مادر او توضیحاتی ارائه داده است.

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به «بیماری‌ای با منشا نامشخص» مبتلا شده، اما اکنون «خوب» است.  

وی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده، اما الان خوب است. برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن]سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه‌ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند.

صفحه اینستاگرام بانی‌فیلم نیز در این ارتباط نوشته است: سه روز پیش ترانه علیدوستی بازیگر شناخته شده سینما با نشانه‌های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد. 
روز گذشته مادر این بازیگر ضمن اعلام خبر بیماری و بستری شدن او از ناشناخته بودن نوع بیماری‌اش خبر داد.

براساس شنیده‌ها، در حال حاضر تیم پزشکی با انجام آزمایش‌های مختلف، در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای او هستند. 
در حال حاضر غیر مادر ترانه علیدوستی هیچ کدام از نزدیکان دیگر این بازیگر در ارتباط با بستری شدن او اطلاع رسانی نکرده‌اند. 


منبع: عصر ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ElnazGhahremani
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
0
0
به امید سلامتی و بهبودی برای ایشان و همه بیماران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
0
0
این خانم فیلم من ترانه ۱۵ سال .. را بازی کرد
الان راحت سرتو رو زمین بزار چون دیگه دخترها خیلی راحت با پسرها رابطه دارن و کسی دنبال اثبات رابطه نامشروع اوگها نیست
این زن چطور شباا راحت سرشو رو زمین میزاره با این بدعتهای کثیف که تو جامعه رواج میده
امیدوارم زودتر بمیره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->